sábado, 25 de mayo de 2013

Experiència a Estonia - Diari -

Estònia (Tartu)
Vam arribar diumenge al vespre a l’aeroport de Riga i amb els professors italians vam anar amb furgoneta fins a Tartu, allà les famílies ens esperaven. Com que era molt tard vam anar-nos-en  a dormir.

Dilluns al matí encara no hi havia activitats a fer i els tres alumnes de Reus va manar amb els nens que ens acollien a una piscina (AURA).
A la tarda, ens vam reunir amb tots els alumnes i professors dels altres països i vam visitar la ciutat.
Els alumnes catalans vam anar al Parc Botànic amb els nens acollidors, llavors vam marxar cap a les cases i cada família va fer diferents activitats.

A primera hora del matí vam fer classe d’informàtica a l’escola. Després de la benvinguda de l’escola ens van ensenyar les instal·lacions.
Vam anar a visitar un museu (Ice Age Centre) i l’institut d’esports de Tartu.
A la tarda vam fer la presentació dels experiments fets a classe i, més tard, als alumnes reusencs, els nens que ens acollien ens van portar al cinema. Després vam anar cadascú a casa seva a sopar i dormir.

L’endemà al matí els alumnes  vam anar a l’escola i vam fer diferents esports. A les 10 del matí vam dinar. Després de dinar, vam anar a un museu (AHHAA) on els alumnes vam preparar xocolata i els professors van fer figuretes de massapà, després vam tenir temps lliure i a la tarda vam visitar un altre museu (Tartu Science Park).
A les 6, va començar el sopar amb les famílies acollidores.

El dijous al matí vam visitar Tallin. A la tarda, els alumnes i professors italians i catalans vam agafar un autobús fins a Riga.  Un cop vam arribar, vam anar a l’hotel.

L’endemà al matí vam agafar el vol fins a Barcelona i les nostres famílies ens van venir a buscar