martes, 8 de octubre de 2013

Viatge a Maribor- Slovenia

Vam sortir diumenge des de l'aeroport de Barcelona amb destinació Maribor. Vam arribar al vespre i ja ens estàven esperant les famílies a l'hotel. Com que va ser un viatge bastant llarg, vam marxar a dormir.

Dilluns al matí, vam anar a l'escola com tots els alumnes eslovens, i allà vam fer classe normal ja que encara no hi havien activitats a fer. Quan va acabar l'escola, les dos alumnes de Reus vam marxar amb les seves respectives famílies i cadascuna va fer diferents activitats. Vam tindre la sort que les nenes que ens acollien eres molt amigues, per lo qual, vam poder gaudir de les mateixes activitats juntes.

Dimarts vam tornar anar a l'escola però ja hi tenien activitats programades. Primerament ens van ensenyar totes les instal·lacions de l'escola i després de fer una mica d'esbarjo, vam fer uns quants experiments bastant dinàmics amb tot els participants d'aquest projecte. A la tarda, després de dinar i acabar l'escola, vam anar a un centre comercial que hi havia a la ciutat, allà vam passar la tarda amb les nostres famílies.

Dimecres, els alumnes d'altres països i els seus respectius acollidors, vam fer l'experiment oficial, aquest es deia: "Bottle Rocket". Vam passar la tarda amb les famílies, i a la nit ens vam desplaçar a un hotel per a sopar tots els participants, on vam gaudir una bona nit ballant i socialitzar-nos tots.

Dijous, va ser un dia bastant cansat. Ens vam aixecar molt aviat per a anar a la capital (Ljubljana), la vam visitar i més tard vam tornar al bus per a conèixer les "Postojna Caves", allà vam estar dinant i a la tarda vam visitar Bled. Vam arribar a la nit a Maribor, i per fi vam poder descansar.

Divendres ens esperava el dia de tornada. Ens vam despedir de tots a l'hotel i vam arribar a Barcelona a les 23h.
Va ser una experiència genial!!! La recomanem!.